Wednesday 3 September 2008

Ramadan Ya Karim.................

Boring betol aku tengok mana2 blog Maresia Jin, asal tiba Ramadan je terus publish fadilat Terawih tiap malam. Cubale tulis pengalaman dan keazaman dalam menyambut Ramadan Ya Karim nih. Tahun lepas 1428H, aku tak berpeluang langsung tunaikan terawih kerana dlm tempoh berkenaan aku dlm 'pantang' period. Sebab br lepas operate remove rectum (kanser usus), mujurla dapat trace peringkat awal, Allah beri peluang pada aku untuk teruskan hidup sebagai kalifah di muka bumiNya. Tahun ini (1429H) aku bertekad dan berazam untuk complete n solid satu bulan berterawih. Insyaallah, aku nk plan ngan my Head of Department untuk adakan lagi Kursus Pemantapan Rohani Peribadi Muslim Vs.2 dalam bulan Ramadan ini. Program Ihya Ramadan, majlis buka posa, pastu terawih, pg esoknye buat qiamullail pastu terus sahur bersama-sama. Hah tula, sape suruh lantik aku pegang jawatan penting dalam Majlis Guru, aku buat program camni korang kena ikut le, tido kat asrama sekolah le jawabnye. Insyaallah, untuk calon PMR aku akan plan ngan Chief Warden untuk buat program seumpamanye bersama guru2, tp kali ni Vs.3, untuk calon SPM insyaallah Vs.4.Insyaallah jika ALLAH izinkan.

1 comment:

ummufawwaz said...

ramadhan mubarak yie..

akak busy2 yg tak terkata la ni..sehari b4 pose baru balik dr scotland..jln2 selama seminggu..balik2 byk keje menunggu..

pe2 pun hrap target hang tercapai la..
pa cite cabai??mana pics?