Thursday 23 February 2012

reach to complete...........

1. gedebuk gedebak dok ulang alik dari umah pertama dan kedua ke lembah sintok bermula hujung 2009 sampai sekarang hampir menuju ke garisan penamat.

2. mengantuk dalam perjalanan ke bumi sintok pun selalu terjadi bila mana bergerak awal pagi, sebab jangkamasa dua jam perjalanan.

3. insyallah, 6 semester berjaya diharungi untuk memperoleh sertifikasi yang akan tertera MBA(Accounting) oleh MAbA.

4. pasti kejayaan ini akan dikongsi bersama isteri tercinta dan anak tersayang, anak perempuanku pun akan bergraduasi hujung tahun ni, graduasi kecil, pintar anakku ni tapi agak manja sebab anak tunggal. cadanganku kami akan berada dua malam di bumi sintok nanti semasa konvokesyenku kelak, sebab mahu membawa keluargaku menikmati suasana bumi sintok yang indah lagi permai.

5. kepada insan-insan yang berhati mulia seperti Dr Amlus yang memberi peluang untuk aku berteduh di rumahnya semasa berada di bumi sintok. kawan-kawanku yang sentiasa diingati, abang yazid, haji bahauddin, abang rahim (maybank) dan banyak lagi yang sama-sama berjuang dalam penerokaan ilmu.

6. takkan kulupakan kedua orang tuaku di baling dan di alor setar, sokongan moral dan pertolongan dari kalian tiada tolok bandingnya.

1 comment:

Unknown said...

Hello Blogger!
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)